woensdag 24 mei 2017

Pup besteld

Jaaaaaaaa we hebben het gedaan.
Ik heb een pup besteld. Moeder Quinci is zaterdag bevallen van 6 pups .3 blonde teven, 2 zwarte teven en een zwarte reu.. En  ik heb een van de zwarte dames  laten reserveren.
Eerlijk is eerlijk, ik twijfel. Maar alleen over de kleur. Gait en Imke willen beide zwart, Arnout maakt het niet uit en ik vind zwart prachtig, maar blond ook.
Dus ik heb een zwarte besteld.  We kunnen haar rond 18 maart ophalen.  Nu zijn we dus aan het nadenken over een naam. Ik vind Ipsie of Jypsie wel leuk. Tot nu toe kan ik nog geen leukere naam bedenken. Maar we hebben nog eventjes. En, ga ik er mee op curcus? Ik ben er van overtuigd dat ik de hond de basis wel kan leren, maar een cursus is wel mooi om te doen. En je hebt een stok achter de deur. Maar ook daar mag ik nog even over denken. Over een week of 2 mag ik ze zien, en knuffelen. Ik heb er echt zin in

uiteraard zijn de pups "goed". Dat wil zeggen dat beide ouders een stamboom hebben en alle gezondheidschecks gehad hebben. Ogen, heupen,ellebogen en diverse bloed onderzoeken. En daarom kost  zo'n hondje kost meer dan €300. Maar dan heb je wel een bepaalde garantie. Er wordt op deze manier geen ondeugdelijke honden op de wereld gezet. Want die lopen er genoeg. 

Maar daar hebben deze schatjes allemaal geen weet van. Zij hebben alleen maar hun mama nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten