woensdag 24 mei 2017

Naam

Ondertussen al op zoek naar een goede naam en een goede hondenschool.
Ik heb best wat honden ervaring, dus ik weet niet zeker of ik de puppy cursus ga doen, maar sowieso wel de vervolgcursus.
Tot nu toe lijkt Hondenopleidings centrum Salland mij wel wat. Maar daar ga ik eerst een kijkje nemen voordat ik ja zeg.
En dan de naam.
we hebben al een heel lijstje, maar we waren het nog niet eens.
Tot ineens......

Toen mijn ouders verkering kregen zo'n 55 jaar geleden heeft pa's broer ze "betrapt" in de bus.
"Herman had ook een meisje bij zich" vertelde hij thuis."Ik weet niet wie ze was maar ze had een dikke kop". Oooo zeiden de anderen "dan zal het er wel eentje van de Kwinte zijn" . En waarschijnlijk krijgt onze hond een dikke kop en we noemen haar dus Kwintie.  Wetende dat haar moeder Quinci heet, maakt het wel helemaal leuk.
Dat het sowieso geen populaire hondennaam zou waren we het over eens..

TOP 10 POPULAIRE HONDENNAMEN

  • 1Luna
  • 2Max
  • 3Diesel
  • 4Bo
  • 5Sam
  • 6Senna
  • 7Daisy
  • 8Kyra
  • 9Lady
  • 10Spike

  Neuh, das niets voor ons.
 Wij hadden al wel
  Ascha
  Qara
  Beltza
  Pango
  Huggie
  Fiena
  Fientje 
  Ipsie

De bovenste 4 heb ik opgezocht op Google Translate. Die betekenen allemaal hetzelfde  Zwart.
Maar we zijn er nog niet helemaal uit. Wordt vervolgd




Geen opmerkingen:

Een reactie posten