woensdag 24 januari 2024

Gokken

 Diana’s hersenspinsels Ik biecht op. Ik gok.. Ik vind het TE leuk. Al jaren ben ik lid van één loterij. Elke maand heb ik kans op kweetniethoeveel geld . Nu wil ik u wel vertellen dat ik vooral lid ben omdat de loterij goede doelen steunt, maar daarom ben ik geen lid. Ik ben lid op het dromen. Want dromen doe ik. Stel je nu voor, dat ik de hoofdprijs win….. Dat zal ik verbouwen, nee NIEUWBOUWEN. Met een mooie woonkeuken met een 10 persoons eettafel, een sfeervolle kamer met grote tv, een fijne badkamer en 27 slaapkamer beneden. Uiteraard krijgen de kinderen een mooi deel mee, maar ik ga de tuin ook aanpakken! Met vrienden uit eten en bij dat ene winkeltje mooie kleren kopen. Nee, dat dromen doe ik niet dagelijks. Maar als ik een reclame van mijn loterij zie, of ik check mijn loten, dan wel. En ja hoor, ik ben nuchter genoeg om te weten dat de winkans erg laag is. Maar toch, tis net of dat lot me dan meer gelegenheid geeft om te dromen. Zo koop ik ongeveer 1 x per jaar ook een kraslot. Mocht ik iets winnen (meestal €5) dan koop ik direct nieuwe krasloten. En die verdwijnen in mijn handtas. Soms zie ik hem, en mijn droom gaat aan. Meestal na een week of 4 heb ik het niet meer en kras ik mijn niet gewonnen prijs. Weg droom. Ik ben verstandig genoeg om niet te gek te doen. Want er is altijd maar 1 winnaar en dat is degene die de loterij uitgeeft. Maar ik houd zo 


van dromen…………………………



Gepubliceerd klokkeproat januari 2024

Geen opmerkingen:

Een reactie posten